شناسه خبر : 89064
سه شنبه 17 اسفند 1400 , 17:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری مراسم روز جانباز در دهکده ولیعصر/تصاویر

مراسم جشن میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و تجلیل از همسران جانبازان شهید برگزار شد...

فاش نیوز- مراسم جشن میلاد حضرت ابالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز و تجلیل از همسران جانبازان شهید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، انجمن جانبازان نخاعی به مناسبت روز میلاد حضرت ابالفضل علیه السلام دیروز دوشنبه 16 اسفند ماه ۱۴۰۰، مراسم جشنی در دهکده نشاط ولیعصر(عج) برگزار کرد.
 در این مراسم حدود ۳۲۰ نفر از جانبازان نخاعی به همراه خانواده های خود حضور داشتند. همچنین این مراسم به حضور همسران جانبازان نخاعی شهید مزین بود.

 مهمانان این مراسم عبارت بودند از آقایان «برزگر محمدی» مشاور رئیس بنیاد در امور جامعه هدف، آقای «مجتهد» مشاور حقوقی رئیس بنیاد، آقای «امانی» مدیر عامل موسسه ایثار، آقای «مهری» رئیس تشکل ها و دانش پژوهان شاهد و ایثارگر، آقای «مستجاد حسینی» مدیر سیاحتی و اردویی معاونت فرهنگی.

 مراسم با تلاوت قرآن کریم آغاز شد و با خوش‌آمدگویی جانباز «اسرافیلی»، مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی ادامه یافت.
  سپس نماینده محترم نماینده ولی فقیه «حجت الاسلام شکری» در بنیاد شهید و امور ایثارگران، سخنانی را در شأن و منزلت جانبازان و ایثارگران بیان فرمودند.
 سپس مسابقات هیجان انگیز بین کودکان زیر ده سال برگزار گردید که باعث شور و ونشاط خاصی در فضای مجلس شده بود و به برندگان جوایزی نیز اهدا شد.

 پس از آن توسط جانباز نخاعی «پر کره»، مشاور ریاست بنیاد در امور جانبازان، از  همسران جانبازان نخاعی شهید تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
 
 برنامه بعدی مراسم، برنامه شعبده بازی بود و در پایان، گروه همخوانی و مداحی آستان قدس رضوی، به اجرای مدیحه سرایی پرداخته و با دور گردانی پرچم آستان قدس رضوی، که توسط حضار با حال و هوایی خاص لمس میشد، مراسم به انتهای خود رسید.

گفتی ست که پذیرایی از میهمانان به شکل مناسبی صورت گرفت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi